Gang i Hollænderhallen

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Gang i Hollænderhallen

Gang i Hollænderhallen

Der har alle hverdage i vinterferien været godt gang i Hollænderhallens store sal. Idrætscentret havde nemlig her indbudt alle børnefamilier i kommunen til gratis, aktiv leg.

Sportshallen var fyldt op med legeredskaber, bordtennisborde, hoppepuder og dertil sportsbaner til baskeball, fodbold, hockey samt badminton – og således der var rigeligt med aktivitetsmuligheder til de mange fremmødte.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER