Nyt lysanlæg giver mulighed for vintertennis

T
Af Tim Panduro
| | 0 min læsetid
Nyt lysanlæg giver mulighed for vintertennis
Foto: TorbenStender.
Tennisspillerne i Dragør får formentlig mulighed for at udvide sæsonen med et nyt lysanlæg. Foto: TorbenStender.

Et nyt lysanlæg skal både give mulighed for at udvide udendørssæsonen til vinterhalvåret og for at spille i længere tid om sommeren. Forvaltningen i Dragør Kommune har netop godkendt, at lysanlægget bliver sat op. Det består af fire master til to af de i alt 13 tennisbaner, og det placeres ved dagplejens legestue på Engvej 22.

I forbindelse med tilladelsen er der stillet vilkår om, hvornår lyset må være tændt, og hvor kraftigt lyset må være.

Før lysanlægget kan tages endeligt i brug, skal der give byggetilladelse. I den anledning vil ansøgningen om tilladelsen blive sendt i høring. Høringssvarene vil indgå i den endelige behandling af sagen.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER