Alle spidskandidater får svaret på, hvordan de synes, det er gået de sidste fire år.
»Lige nu har vi en borgmester, der leger Joakim Von And, mens al velfærden krakelerer,« siger Peter Læssøe, spidskandidat for Liste T.
»Opsparing må ikke blive en sport,« siger Else Lykke Madsen, spidskandidat for Radikale Venstre.
»Vi synes, det er gået rigtig godt i den kommende valgperiode. Vi har råd til fremtidens investeringer. Kystsikring er blevet styret med sikker hånd. Der er kommet . Vi har fået en sygeplejeklinik. Vi har fået en erhvervsstrategi,« siger Kenneth Gøtterup, spidskandidat for Konservative.
»Strategien har været at spare på velfærden. Hvis vi fortsætter på samme måde, fortsætter vi direkte ind i Drogden Fyr,« siger Michael Thurau fra Liberal Alliance.
»Vi i Venstre synes, vi kan være stolte af meget i denne valgperiode,« siger Henrik Kjærsvold-Niclasen (V).
»Pengene fosser ud af kommunekassen, samtidig med at tilbuddene på velfærdsområdet bliver forringet, siger Anne Grønlund. Dragør er som skibet Titanic,« siger Anne Grønlund.