Spidskandidatdebat – Dragør Direkte

T
Af Tim Panduro
| | 0 min læsetid

»Pårørende og beboere har i otte-ti år talt om, at forholdene bliver ringere og ringere. Da Kenneth kom til, talte vi om, at der skulle ske noget, men det er først sidste år, vi fik lavet en konsulentrapport,« siger Lisbeth Dam Larsen, spidskandidat for Moderaterne.

»Vi skal blive ved at huske, at vi har gode medarbejdere, der er grundlaget for, at vi har et godt plejehjem,« siger Lisbeth Dam Larsen, der ønsker et lokalplejehjem, som er en ny mulighed. 

»Jeg er meget vred over, at man kan sige, at Enggården ikke har været nævnt før, den har været nævnt i de 16 år jeg har stillet op,« siger Anne Grønlund, spidskandidat for egen liste.

»Der har været en dyb ledelsesmæssig krise i de 25-30 år, jeg har boet her,« siger Anne Grønlund, der støtter, at det er et friplejehjem, der burde driftes af andre.

»Men jeg tror ikke, at nogen vil gøre det,« siger Anne Grønlund.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER