»Der mangler akut 20 millioner kroner på havnen, det er formentlig til de tre broer dernede,« siger Flemming Blønd, spidskandidat for Sydamagerlisten.
»Havnen skal bevares med sin unikke historie. Vi siger nej til at udvide med boliger på Dragør Havn. I København har vi nogle, der har sat sig på kysstrækningen uden almen adgang. Vi går ind for at man igangsætter vedligehold, og så er det vigtigt at kigge på bådene, der er blevet større og større, jeg er socialist, så jeg har kun råd til en robåd, men vi skal have plads til de større både. Det giver drift i Dragør Havn, der også giver mega indtægter, og det kan erstatte ejerboliger,« siger Leif Nielsen, spidskandidat for SF.