Ugens pletskud: Vis af for is

R
Af Rasmus Mark Pedersen
| | 1 min læsetid
Ugens pletskud: Vis af for is
Foto: Torben Stender

Hvis man ikke lige vidste det, så ville man ikke vide, at gruppen her var på vej hen for at få is. Men Uganda Is var faktisk målet for Cykling uden alders udflugt sidste onsdag. Beboerne fra Enggården fik ud over cykelturen i gråvejr også et oplæg om, hvordan de laver isen på ismejeriet. Og så var tre politikere med på turen: Theis Guldberg (C), Pia Voel (A) og Nicolaj Bertel Riber (A), der kan skimtes bagerst i kortegen. Anledningen for udflugten var Vi cykler sammen 2025, som er Cykling uden alders årlige fællestur på tværs af hele landet i anledning af Danmarks Motionsuge, hvor også landets skolebørn har den årlige motionsdag.

Se flere af TorbenStenders billeder fra turen her:

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER