Borgmester: Bestyrelsen har svigtet
Dragørs borgmester Kenneth Gøtterup (C) fastholder, at bestyrelsen i Dragør Fjernvarme har svigtet. For ifølge ham er reglerne klare: Det er 100 procent bestyrelsens ansvar, at selskabet driftes ansvarligt. Hvis medlemmerne har kendt til usikkerheder i økonomien uden at fortælle om det, har de ikke levet op til deres ansvar, mener borgmesteren.