Anne Grønlund er taget hjem

F
Af Freja Bundvad
| | 0 min læsetid
Anne Grønlund er taget hjem

Anne Grønlund, spidskandidat for partiet Anne Grønlund – liste G, kommer ikke til at nærme sig Dragør Rådhus i aften.

»Det har været en meget lang dag på Dragør Skole, og der har været kaos fra start til slut. Så jeg er simpelthen for træt,« fortæller hun over telefonen.

Med 20 stemmer i alt er hun ikke valgt ind i kommunalbestyrelsen, og antallet af stemmer er det samme som ved valget i 2021.

»Det er et meget ringe resultat, men jeg har haft en fest. Men det er jo status quo, og jeg har gjort mit bedste,« siger Anne Grønlund.

»Og nu skal jeg have en Gin og Tonic.«

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER