Forhandlingerne om, hvem der går med i en konstitueringsaftale sammen med Konservative i Dragør, er stadig i fuld gang ifølge Dragør Nyts oplysninger.
Partierne – SF, Socialdemokratiet, Venstre og Konservative – mødtes i går aftes og mødes igen senere i dag.
Der er dog dyb tavshed omkring forhandlingernes indhold.
Fra Socialdemokratiets Nicolaj Bertel Riber lyder det, at det er for tidligt at sige noget om, hvorvidt der er fremdrift i forhandlingerne.
»Men humøret er godt,« skriver han i en SMS til Dragør Nyt.
Socialdemokratiet holder gruppemøde klokken 12, ligesom de andre partier formentlig også stikker hovederne sammen i løbet af dagen for at diskutere, hvor de står lige nu og hvordan de skal gå til forhandlingerne senere på dagen.