T: Vigtigt fortsat at være borgernes stemme

K
Af Kirsten Marie Juel Mouritsen
| | 0 min læsetid
T: Vigtigt fortsat at være borgernes stemme

Ann Harnek fra Liste T glæder sig over et flot personligt valg, men sidder også tilbage med en sorg.

»Jeg er virkelig ked af, at Annette (Nyvang, red.) ikke kom ind. Det arbejde, hun har lagt, bliver et kæmpe tab. Men hun har lovet at være med i baglandet,« siger hun.

Ann Harnek og Peter Læssøe vil dog med Liste Ts to mandater fortsat kæmpe for de sager, hun mener er baggrunden for, at de stadig er det næststørste parti i Dragør.

»Vi vil blive ved med at sørge for, at borgernes stemme bliver hørt. Jeg synes, vi har vist i denne periode, at man stadig kan gøre en forskel, selv om man ikke sidder med i konstitueringen,« siger Ann Harnek.

Det vigtigste bliver ifølge hende fortsat at have fokus på, at der ikke skal bygges på Erhvervsområde Nord. Og at der er brug for en hurtig digeløsning i forhold til kystsikringen.

»Og så vil vi kæmpe rigtig meget for børn og unge. Men her oplever jeg, at vi alle vil det bedste. Vi er så bare ikke enige i Dragørmodellen,« siger Ann Harnek.

Hun glæder sig i øvrigt til at se, hvilken ny dynamik de fire nyvalgte politikere vil bringe –  Leif Nielsen (F), Thomas Olsen (V), Jerrik Walløe (C) og Christian Hansen (C).

 

 

 

 

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER