Borgmester har sat sit kryds

F
Af Freja Bundvad
| | 0 min læsetid
Borgmester har sat sit kryds

Dragørs borgmester Kenneth Gøtterup (C) har som en af de første sat sit kryds lidt over 8 på Dragør Skole.

»Det er vist ikke nogen overraskelse, hvor krydset står,« siger han med et smil.

Hvorvidt mavefornemmelsen er god eller dårlig, eller hvad han tænker om, at det måske er hans sidste dag som borgmester, vil han ikke udtale sig om.

»Vi gætter ikke. Vi må vente at se i aften, hvad vælgerne synes,« lyder det.

Hans planer for dagen er at komme rundt i byen. Selvom der er lang tid til, at stemmerne er talt op, er det hans erfaring, at tiden går stærkt på sådan en dag.

»De næste 12 timer kommer til at flyve afsted. Men ja, det bliver en lang dag. Og et langt døgn,« siger Kenneth Gøtterup.



Foto: Freja Bundvad

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER