De endelige mandater er fordelt i Dragør

K
Af Kirsten Marie Juel Mouritsen
| | 0 min læsetid
De endelige mandater er fordelt i Dragør

Indenrigsministeriet har meldt den endelige mandatfordeling i Dragør ud. Og de tal, Dragør Nyt tidligere har delt, står til troende. Kommunalbestyrelsen kommer til at se sådan ud de næste fire år:

Socialdemokratiet får to mandater.

Konservative får otte mandater.

SF får et mandat.

Liste T får to mandater.

Venstre får to mandater.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER