Indenrigsministeriet har meldt den endelige mandatfordeling i Dragør ud. Og de tal, Dragør Nyt tidligere har delt, står til troende. Kommunalbestyrelsen kommer til at se sådan ud de næste fire år:
Socialdemokratiet får to mandater.
Konservative får otte mandater.
SF får et mandat.
Liste T får to mandater.
Venstre får to mandater.