Else har været på stemmesedlen seks gange

T
Af Tim Panduro
| | 0 min læsetid
Else har været på stemmesedlen seks gange

Den radikale spidskandidat Else Lykke Madsen er ikke ukendt med valgdagens spænding.  Valget i år er hendes sjette på stemmesedlen i Dragør Kommune – selv om det er første gang siden 2005, at hun er spidskandidat.

Dagen bruger hun i lighed med flere andre kandidater som valgtilforordnet i Hollænderhallen. For demokratiets skyld – men også med en personlig sidegevinst.

»Det er med til at dæmpe nervøsitete. Jeg kender rigtig mange af dem, der kommer herned. Det er med til at dæmpe nervøsiteten – det ville være værre, hvis jeg sad derhjemme og ventede på resultatet«, siger hun.

De Radikale har ikke siddet i kommunalbestyrelsen i i Dragør i dette årtusind. Men Else Lykke Madsen tror, at det lykkes denne gang.

»Hvis det sker, har jeg sat champagne på køl derhjemme.«

 



Foto Tim Panduro

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER