Fire nye navne i kommunalbestyrelsen

K
Af Kirsten Marie Juel Mouritsen
| | 0 min læsetid
Fire nye navne i kommunalbestyrelsen

Kommunalbestyrelsen bytter fire personer ud efter valget.

Alle de konservative medlemmer af kommunalbestyrelsen er genvalgt – og får selskab af to ekstra. Nemlig Christian Hansen og Jerrik Walløe.

Nicolaj Bertel Riber og Ole Hansen fortsætter for Socialdemokratiet.

Henrik Kjærsvold-Niclasen fortsætter for Venstre, men Helle Barth er ude, og til gengæld er Thomas Olsen kommet ind.

Annette Nyvang er ude for Liste T, mens Ann Harnek og Peter Læssøe fortsætter.

Moderaternes Lisbeth Dam Larsen og Sydamagerlistens Flemming Blønd er selvfølgelig også ude, da deres partier ikke har opnået et mandat til kommunalbestyrelsen.

Og så er Leif Nielsen jo den helt nye elev i klassen for SF.

 

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER