Hvad er der på spil for Dansk Folkeparti?

R
Af Rasmus Mark Pedersen
| | 0 min læsetid
Hvad er der på spil for Dansk Folkeparti?

Hvis man er lidt polemisk, så kunne man sige, at Dansk Folkeparti har giftet sig med De Konservative.

Som spidskandidaten Morten Dreyer sagde om hans rolle som mulig kongemager, så skulle borgmesteren enten være ham selv eller Kenneth Gøtterup.

Det er bestemt ikke usandsynligt, at partiet kommer ind. Med den landspolitiske opblomstring og mulige hjælpestemmer fra det konservative valgforbund, så kan det godt være, at Morten Dreyer igen kan lugte savsmuld.

Men spørgsmålet er, om det landspolitiske kan oversættes her til byen, når partiet selv har slået sig op på, at der egentlig ikke skal laves så meget om. Er der stemmer nok i det?

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER