Kenneth Gøtterup vil det brede samarbejde.

R
Af Rasmus Mark Pedersen
| | 0 min læsetid
Kenneth Gøtterup vil det brede samarbejde.

Det var en storsmilende borgmester, der kom ned for at tale med Dragøer, men han turde ikke tro på det absolutte flertal før han har en bekræftelse på mandattallene fra kommunen selv.

Der kommer til at være forhandlinger i aften, og han lagde vægt på, at han gerne vil det brede samarbejde. Om det også tæller SF og Liste T, ville han dog ikke svare på.

Interview kommer online inden længe.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER