Kim Dupont ville gerne have stemt på sit eget parti

K
Af Kirsten Marie Juel Mouritsen
| | 0 min læsetid
Kim Dupont ville gerne have stemt på sit eget parti

Blåt Dragør – det nye parti i Dragør, som Kim Dupont har stiftet – kunne ikke stille op til kommunalvalget som planlagt.

For Kim Dupont blev desværre ramt af sygdom. Han mødte dog i dag op på Dragør Skole for at stemme og var i godt humør, selv om han ikke lagde skjul på, at han havde håbet at kunne stemme på sit eget parti.

»Det kunne gå bedre, og det kunne gå værre. Men jeg er her endnu. Og humøret har det godt,« sagde han.

Det har været hårdt for ham at måtte træde et skridt tilbage fra alt.

»Jeg havde nogle sager, jeg gerne ville kæmpe for. Og jeg havde også flere gode kandidater parat. Men nu er det sådan, det er. Så nu har jeg sat mit kryds, og så håber vi bare det bedste for Dragør,« lød det fra Kim Dupont.

Kim Duponts nye parti kunne ikke stille op. Men selv er han glad for at være på benene. Foto: Kirsten Marie Juel Jensen

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER