Kø til stemmeboksene – men god stemning

K
Af Kirsten Marie Juel Mouritsen
| | 0 min læsetid
Kø til stemmeboksene – men god stemning

Lige nu er der kø til stemmeboksene i både Hollænderhallen og på Dragør Skole. Lige som de valgtilforordnede har håbet på.

Når folk får fri fra arbejde og har hentet børn, så strømmer de til valgstederne.

Håbet er, at stemmeprocenten dermed stiger kraftigt de næste timer.

I alt er der 11.079 stemmeberettigede i Dragør Kommune.

Er du en af dem, så skynd dig hen til
Hollænderhallen eller Dragør Skole. Hvor du skal stemme, står på det valgkort, du modtog med posten i sidste uge.

Dragør Nyt kan melde, at der er supergod stemning begge steder, og at køerne bevæger sig hurtigt fremad.

Og der er stadig bolsjer til børnene.



I Hollænderhallen er der kø for at stemme – men det går hurtigt fremad. Foto: Kirsten Marie Juel Jensen

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER