Netop som vi havde lavet etinterview med Peter Læssøe fra Liste T, så skete der ting og sager på rådhuset. Derfor er her med en times forsinkelse resten af interviewet:
Hvad er din umiddelbare reaktion på det her resultat?
»Det er skuffelse over, at vi taber et mandat. Det er jo en god ven, man mister. Det bliver det jo, når man arbejder sammen. Så på den konto er det ærgerligt.«
Det niver vel også lidt, at Kenneth Gøtterup, som du har været kritiker af, har fået absolut flertal?
»Jeg vil sige, at han er jo, han er jo dygtig, flittig og jovial. Han er også god til at pakke alle alle ting ind i bomuld. Det er jo ikke virkeligheden, han viser. Så det er jo min rolle fremadrettet at bore i det.«
»Det handler jo også om, hvem der kommer ind. Det kan jo godt være, der kommer nogle meget dygtige konservative politikere ind, som har et say i De Konservatives politik. Det må man jo håbe for os alle sammen.«