Magnus fik sat sit første valgkryds

K
Af Kirsten Marie Juel Mouritsen
| | 0 min læsetid
Magnus fik sat sit første valgkryds
Magnus Lassen var glad førstegangsvælger i dag. Foto: Kirsten Marie Juel Jensen

»Jeg har længe lovet min nabo, at jeg ville stemme på ham.«

Sådan lød det – med et bredt smil – fra 19-årige Magnus Lassen, der havde stemt for allerførste gang, da Dragør Nyt mødte ham uden for Dragør Skole.

Han syntes, det var spændende at stemme og havde også læst op på sin kandidat. Så han kunne sætte sit kryds ved kommunalvalget ud fra andet end godt naboskab.

»Han er en, der vil give mere plads til de unge, og det er  jo noget, jeg går op i,« forklarede Magnus Lassen.



Magnus Lassen var glad førstegangsvælger i dag. Foto: Kirsten Marie Juel Jensen

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER