Morten Dreyer fra DF håber på fintællingen

T
Af Tim Panduro
| | 0 min læsetid
Morten Dreyer fra DF håber på fintællingen

Morten Dreyer, der er spidskandidat for Dansk Folkeparti, har ikke givet op, selv om partiet tirsdag aften ikke ser ud til at komme ind i kommunalbestyrelsen.

Han oplyser, at der kun mangler 30 stemmer for at tippe et af mandaterne i valgforbundet med konservative til Dansk Folkeparti.

»Så jeg håber, at fintællingen viser, at vi har fået de stemmer. Men lige nu er det selvfølgelig lidt ærgerligt,« sagde han inden han forlod valgcafeen på Dragør Rådhus kort før midnat.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER