Morten Dreyer: »Nu var det vist sidste runde«

K
Af Kirsten Marie Juel Mouritsen
| | 0 min læsetid
Morten Dreyer: »Nu var det vist sidste runde«

»Vælgerne har talt, og sådan er det. Men jeg er glad for at vi var med i valgforbundet og ønsker Kenneth Gøtterup tillykke med et meget flot resultat.«

Sådan lyder det fra Morten Dreyer fra Dansk Folkeparti.

Han fik 112 personlige stemmer ved valget i går – blot én enkelt stemme mindre end ved sidste års valg. Og trods valgforbundet med valgets absolutte vinderparti – Konservative – kom Dansk Folkeparti altså ikke ind i Dragørs kommunalbestyrelse.

Han holder stadig fast i, at kommunalbestyrelsen bør arbejde videre med nogle af de problematikker, han har peget på under valgkampen. Der skal fokuseres på kerneydelserne inden alt muligt andet. Og så bør der gøres op med armslængdeprincippet.

Morten Dreyer har før betegnet sig som en gammel cirkushest, der ikke kan få nok af duften af savsmuldet. Men NU må det være slut, mener han.

»Jeg har en alder, hvor jeg må sige, at nu var det sidste runde. Jeg mener, jeg har tjent min værnepligt. Nu ser vi. Og så kan det være, jeg en sjælden gang kommer med et input. Jeg kan nok ikke lade være,« griner han.

 

untitled-12.jpg - Afsluttende partirunde
Her ses Morten Dreyer ved Dragør Nyts spidskandidatdebat. Han er ikke sikker på, han kan lade være med at blande sig. Men han stiller ikke op igen, lyder meldingen. Foto: TorbenStender

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER