Socialdemokrater mødes klokken 14 inden forhandlinger med borgmesteren

T
Af Tim Panduro
| | 0 min læsetid
Socialdemokrater mødes klokken 14 inden forhandlinger med borgmesteren

Senere i dag går forhandlingerne i gang mellem de fire partier, der er del af de foreløbige konstitueringsdrøftelser med Dragørs nuværende og kommende borgmester Kenneth Gøtterup, der med et kanonvalg sikrede sig absolut flertal i byrådssalen for de konservative.

Socialdemokraterne holder gruppemøde klokken 14, inden de senere på dagen skal mødes med Kenneth Gøtterup og det konservative forhandlerhold, der skal forsøge at sætte en bred konstituering sammen, som borgmesteren lovede det på valgnatten.

»Jeg regner med at komme sent hjem,« skriver Nicolaj Riber i en sms til Dragør Nyt.



Repræsentanter fra Socialdemokratiet, Konservative, Venstre og SF skal forsøge at få en konstitueringsaftale på plads. Her er det spidskandidaterne Nicolaj Riber, Kenneth Gøtterup, Henrik Kjærsvold-Niclasen og Leif Nielsen, der præsenterer intentionerne på valgnatten. Foto: Tim Panduro

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER