Senere i dag går forhandlingerne i gang mellem de fire partier, der er del af de foreløbige konstitueringsdrøftelser med Dragørs nuværende og kommende borgmester Kenneth Gøtterup, der med et kanonvalg sikrede sig absolut flertal i byrådssalen for de konservative.
Socialdemokraterne holder gruppemøde klokken 14, inden de senere på dagen skal mødes med Kenneth Gøtterup og det konservative forhandlerhold, der skal forsøge at sætte en bred konstituering sammen, som borgmesteren lovede det på valgnatten.
»Jeg regner med at komme sent hjem,« skriver Nicolaj Riber i en sms til Dragør Nyt.
