Dragør skal samarbejde mere med Tårnby
Dragør Kommune kan sagtens samarbejde mere med Tårnby. Det skal der nu udarbejdes et nyt mulighedskatalog for. En undersøgelse af fordele og ulemper ved en sammenlægning med Tårnby står dog til at blive droppet, lyder det fra borgmesteren.