Gøtterup på Facebook: På nogle områder vil vi ligge ret langt fra hinanden
Dragørs nuværende og kommende borgmester Kenneth Gøtterup har netop skrevet en længere opdatering på Facebook, hvor han takker for opbakningen og orienterer om tingenes tilstand: »Nu trækker vi i arbejdstøjet i dag og tager drøftelserne om, hvad vi kan blive enige om og hvor knasterne ligger.