Dragørdebatten

Alle indlæg står for skribentens egen regning og udtrykker ikke Dragør Nyts holdning.

Ældre debat

»Pludselig var der ikke længere nogen, der sagde godmorgen på gangen«

I 12 år havde hun været glad for sit arbejde på rådhuset i Dragør, men alt ændrede sig på få måneder, hvor en ny chef stemplede hende som samarbejdsvanskelig. Her fortæller »Mette« sin historie for at bakke de kollegaer op, der sidder tilbage – og for at sætte fokus på, hvordan en arbejdspladskultur kan ændre sig på et splitsekund, hvis man ikke passer godt på den.

Af Kirsten Marie Juel Mouritsen · lørdag d. 27. december 2025 kl. 06.05
FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER